• Négyszínes Heidelberg ofszet technológia
• Canon digitális nyomdatechnika
• Széleskörű kötészeti megoldások
• Stancolás, dobozgyártás
• Grafika tervezés, szerkesztés

RGB Grafik - Digitális és ofszet nyomda

Hirdetés, szórólap - Hol kezdjem?

Minden vállalkozás életében eljön az a pillanat, amikor egy új megbízáshoz, bemutatkozáshoz, prezentációhoz vagy új vásárlók, partnerek megnyeréséhez készíteni kell egy szórólapot vagy hirdetést. Elsőre ez nem is tűnik bonyolultnak, de amint belevágunk, hirtelen kérdések és problémák hada sorakozik előttünk.

Aki még nem mozog ismerősen a grafikusok és nyomdai kivitelezők világában, annak szeretnénk segíteni pár hasznos információval.

  1. Igényes nyomdai kivitelezéshez szükséges a szórólap vagy hirdetés megfelelő előkészítése, mely grafikai/nyomdai tapasztalatot és megfelelő szoftvereket igényel
  2. A grafikus számára Neked kész szöveget, fotókat és céged arculati elemeit megfelelő formátumban kell biztosítanod.
    Fontos! A fotókat, grafikai elemeket NE (csak) a szövegbe ágyazva, hanem külön, kellően nagy méretű, nyers, vágatlan állományban is biztosítsd!
  3. Először a szöveges részt állítsd össze és azután tudsz a méretekben gondolkodni (A grafikus segít neked, hogy az adott szöveg mekkora felületbe fér bele és annak megfelelően tudsz dönteni, hogy kihúzol-e valamit a szövegből)
  4. Amikor szöveget írsz, ne akarj mindent egy szórólapra/hirdetésbe belezsúfolni! Nézd meg, hogy kinek szánod az anyagot és rövid mondatokban, felsorolásokkal mutasd be tevékenységedet. A szórólapon/hirdetésen akciót, értékesítési ajánlatot, árakat is megjelentethetsz
  5. Használj jó minőségű fotókat! "Zsebgéppel" kattintgatott, vagy internetről "összevadászott" képekből nem lehet minőségi anyagot készíteni. Szükség esetén vásárolhatsz a tevékenységedhez illő, jó minőségű ún. stock fotókat is.
  6. Írj egy jó főcímet (headline), ami arra ösztönzi a vásárlóidat, hogy tovább olvassák a szöveges tartalmat
  7. Örök és legfontosabb szabály minden anyagon az elérhetőségeknek szerepelni kell
  8. Mindig is beválik a módszer, hogy a kevesebb, néha több. Ez pedig érthető
  • a letisztult színvilágra = lehetőség szerint ne használj 2-3 színnél többet a szövegben
  • a rövid szövegekre = tömören, világosan, érthetően, egyszerű mondatszerkesztéssel írt szövegek, melyben kerülendő a többszörösen összetett mondatok használata
  • az egyszerű fotók használatára = elegánssá teszi az elkészült anyagot
Reviw on bokmaker Number 1 in uk William Hill Bonus by w.artbetting.net
Free Themes & Templates
http://artbetting.net/